Konståknings tävling

Hejsan! Igår stack jag och Malle på Konståknings tävling kl halv 10. När vi kom fram käkade vi lite och Ellen fixade mitt hår sen värmde jag upp lite och knöt på skrillorna. Vid detta laget började jag bli väääldigt nervös. Sen hade vi 4 minuters uppvärmning på is och det gick helt ok. Nerverna släppte lite vilket var skönt. När jag skulle åka hann jag knappt bli nervös igen. Det typ släppte och jag bara körde. Var en asskön känsla. När jag hade åkt hela programmet lite missar här och var och min flipp blev flopp istället var jag ändå ganska nöjd. Efter Malle hade åkt gick vi och köpte lite godis och sen var det dags för prisutdelning. Jag kom delad 5a woopwoop. Men är ändå nöjd för att va första tävlingen :D Imorgon bär det av mot kristianstad för att praoa. Ha det götttt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0