Prao fixad

Är så grymt lättad. Nu har jag och Mikaela fixat prao plats! Vi ska praoa på JC i kristianstad. Woopwoop. Mina kusiner och min morbor äger JC där. Kommer bli superkul! Är så taggad.
 
Annars idag har jag Mikaela och Lisa tagit en gofika på condeco sen gick Lisa till Kören och jag och Mikaela gick runt lite och kollade på vår jackor. Har hittat en på Gina som jag ska köpa i veckan tror jag. Sen stack vi på teatern och när vi satt där och undrade var alla var så kom vi på att vi var en timma förtidiga så vi gick och väntade på Lisa och när klockan blev 7 så gick vi till teatern. Sen har jag bara fixat med praon. Nu ska vi bara fixa tåg biljette och boende, fast förmodligen ska vi bo hos mormor och morfar. 
Ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0