Saker du kanske inte visste

  • Jag kommer nästan alltid försent till skolan på morgonen, jag är sån tidsoptimist.
  • Jag ÄLSKAR att sova. Det bästa som finns.
  • Jag önskar mig nya skridskor i julklapp.
  • Jag HATAR lussebullar
  • På lördag och söndag ska jag jobba från halv 8 på morgonen
  • Jag vill verkligen gå på Justin Biebers konsert i april!
  • I de betygen jag har fått så har jag C i allt förutom kemi då jag har E. Haha snacka om att ligga medel.
  • När jag var liten blev jag kallad nudist-bella för jag tog alltid av mig tröjan haha!
  • Jag är verkligen inte bra på matte
  • Min favorit serie just nu är Hart of Dixie
  • Jag har aldrig sätt en läskig skräckfilm (sån man får mardrömmar av) Då har jag ändå sätt en heldel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0