1 advent

Hejsan. Min helg har tillbringats den större delen i en bil! I fredags sov jag hos Emelie med Julia. Vi gjorde varm chokladmjölk med grädde och kollade på film. På lördagen gick vi upp vid kl 7 och så åkte vi till Astrid och hämtade upp henne och sen stack vi till Rydaholm för dagläger. Dock råkade vi köra liiite fel haha! Först åkte vi mot Kalmar men sen kom vi på att vi skulle ta väg 27. Så vi vände och tog väg 27. Men sen när vi kom till ingestad och vi började undra lite om vi kört fel igen. Sen kom vi till Tingsryd och då kollade jag på min karta i iphonen och såg att vi åkte neråt i landet när vi egentligen skulle åka uppåt så vi fick återigen åka tillbaka och då visade det sig att vi skulle åka väg 27 men åt andra hållet haha. När vi väl var framme var vi lite sena menmen. Sen hade vi 3 ispass 1 fys och en föreläsning. Fast jag kunde inte va med på sista för jag var tvungen att åka hem för vi skulle till skåneland  för att fira min kusin och mormor. Idag när vi skulle hem åkte vi förbi nya ikea i Älmhult. Sen åkte jag direkt till till domkyrkan där jag träffade Julia så gick vi på gudstjänst. Nu ska jag kolla på greveholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0